Social is by far het meest dynamische kanaal in de marketingmix! Nergens komen advertising, content en creatie zo nauw samen als binnen social. De combinatie van media en creatie geeft ons binnen PINK een enorm voordeel ten opzichte van veel andere bureaus die zich alleen focussen op advertising of op content! Onze visie is dat deze naadloos op elkaar dienen aan te sluiten voor maximale impact.
Social is veel meer dan alleen een distributienetwerk dat ingezet kan worden voor merk of performance redenen. Een gedegen contentstrategie zorgt voor meer engagement met het merk, waar er veel meer sprake is van een dialoog met de doelgroep(en). Influencers raken beide assen (content en bereik) aan waarbij influencers ingezet kunnen worden voor zowel de distributie als engagement met de doelgroep.
Door onze integrale aanpak kunnen we media en creatie (en content) naadloos op elkaar aan laten sluiten.
Binnen PINK maken we onderscheiden we de volgende drie producten:
Met de komst (en ook het verdwijnen) van sociale kanalen zien we dat de media-distributie steeds verder versnipperd is. Elk social kanaal kent haar eigen dynamiek en doelgroep(en) waarbij we altijd op zoek gaan naar de juiste balans tussen kanalen, content en creatie.