Media Mediastrategie

Mediastrategie

We starten vanuit een datagedreven (interne- en externe data) strategie en hebben hierbij geen voorkeur voor een specifiek kanaal. Bij ons staan de doelgroep(en) en centraal. Alles draait nu om geïntegreerde plannen waarbij kanalen faciliterend zijn aan de doelstellingen. Tegelijk hoort de boodschap perfect aan te sluiten bij doelgroep én kanaal. In het huidige gefragmenteerde media landschap geloven wij dat de sleutel tot succes in de combinatie media, creatie en data ligt en daarin zijn we als PINK uniek.

In onze plannen staan de doelgroepen centraal en bouwen we geïntegreerde journey’s waar merk- en performance naadloos op elkaar aansluiten.

Wanneer het strategisch kader staat volgt het mediaplan en de mediaplanning. Uit het mediaplan rollen automatisch de KPI’s. Met ons inhouse datateam maken we tailormade analyses om te kunnen reflecteren op de strategische keuzes die we hebben gemaakt.

Visie PINK op Media Strategie 

Bij Pink geloven we dat de toekomst van media draait om volledig geïntegreerde mediaplannen waar geen enkel onderscheid meer wordt gemaakt tussen merk en performance, off- en online en andere “traditionele” definities. Zelfs advertising en content zullen in de toekomst naadloos in elkaar gaan overlopen. Dit vraagt om strategieën die modulair zijn opgebouwd en schaalbaar zijn waarbij de doelgroepen en haar behoeften centraal staan, met andere woorden de combinatie van data, media en creatie.

Niet voor niets is PINK Met drie mensen aanwezig in de top 100 meest invloedrijke mediamensen van 2025.

 

 

 

 

Don't think, add PINK.

Gedempte Zuiderdiep 24
9711 HG Groningen

050 - 21 10 763