MediaBranding

Branding

Branding of performance? Waarom kiezen als het allebei kan. Bij PINK geloven we eigenlijk niet in rigide labels. Branding vs. performance? Dat is een valse tegenstelling. Want laten we eerlijk zijn: Een sterk merk versterkt conversie!

Een merk bouwen is geen quick fix. Het kost tijd, geld en consistentie. Daarom maken we bij PINK altijd scherpe keuzes:

In kanalen – waar zit jouw doelgroep écht?

In boodschap – wat wil jij vertellen en wat wil jou doelgroep horen?

Nergens is de combinatie data, media en creatie zo van belang als bij het bouwen van een merk!

Met een slimme inzet van media zoals: Display & Video TV/CTV en Streamingdiensten, (D)OOH, Audio & Podcasting, social en Branded content bouwen we merken. Zichtbaarheid werkt, mits je het goed doet! Slim bouwen is gerichter kiezen.

Meten = weten = optimaliseren

Impact maak je niet op gevoel. Daarom meten we alles:

  • Met brandtrackers toetsen we het effect op merkherkenning, voorkeur en propositie.
  • Met uplift analyses kijken we naar extra performance vanuit branded campagnes.
  • En we combineren kwalitatief en kwantitatief onderzoek om het echte verhaal boven tafel te krijgen.

Resultaat? Een merk dat werkt. En leidt tot een betere performance.

 

 

 

Don't think, add PINK.

Gedempte Zuiderdiep 24
9711 HG Groningen

050 - 21 10 763