IRRITANT HÉ?
Zo strooien we met onleesbare lettertypes, onbegrijpelijke teksten en onjuiste knoppen, waarmee de frustraties van ontoegankelijke websites in één oogopslag zichtbaar zijn.
Prettige bijvangst? Empathie voor zintuigbewuste mensen: zij voor wie zien, horen en voelen niet vanzelfsprekend is.
Onze drietrapsraket begint met bewustwording. Dit doen we door de frustraties van zintuigbewuste mensen te visualiseren. We tonen een digitale wereld vol obstakels, met focus op frustratie in beeld.
Dan volgt merkoverweging, door te laten zien hoe Eye-Able getoonde obstakels oplost. Via een moeilijk te navigeren interface richting eentje die duidelijk & toegankelijk is.
In de laatste fase (conversie) presteren we Eye-Able als dé oplossing voor digitale toegankelijkheid en maker van gebruiksvriendelijke interfaces. ‘Fijn hè, als je tekst optimaal leesbaar is? Word digitaal toegankelijk!’
Irritante campagne hè?!